środa, 20 listopada 2013

Mizon All In One Snail Repair Cream i Snail Repair Intensive Ampoule - duże rozczarowanie ślimakiem

Opinie o ślimakowej serii Mizon są tak entuzjastyczne, jakby dotyczyły gigantycznego różowego dildo, które dodatkowo sprząta i gotuje za użytkownika. Musiałam! Oczywiście ślimaka. Nie dildo.

Zdecydowałam się na dwa elementy serii, które wydawały mi się kluczowe:
- All in One Snail Repair Cream,
- Snair Repair Intensive Ampoule,
które z namaszczeniem wklepywałam (!) w paszczę. Nie kupiłam kremu pod oczy i nawilżacza, które są 3 i 4 krokiem pielęgnacji, gdyż pod oczy potrzebuję czegoś zdecydowanie mocniejszego, podobnie sprawa się ma z nawilżaniem.


W nagrodę za systematyczność i pieczołowitość, otrzymałam zupełnie gratisowe pory jak kratery, nieodpłatne wypryski w miejscach  do tej pory wolnych od pryszczy, kilka ropnych cyst za całkowitą darmochę. Wróćmy jednak do początku.


OBIECANKI PRODUCENTA
All in One Snail Repair Cream
Krem do twarzy zawierający 92% śluzu ślimaka. Rozjaśnia blizny i redukuje zmarszczki. Różnorodne ekstrakty roślinne sprawiają, że cera jest zdrowa, nawilżona i odżywiona.
Odmłódź swoją skórę dzięki zdolnościom ślimaków!

Pojemność: 75 ml
Cena: ok.100 pln

Źródło: asianstore.pl


Snail Repair Intensive Ampoule
Skoncentrowane serum w ampułce z zawartością śluzu ślimaka i EGF (epidermalny czynnik wzrostu) skutecznie regeneruje, odżywia, uelastycznia i nawilża cerę. Zawiera 80% filtratu wydzieliny ślimaka. Główny składnik śluzu - mucyna - ułatwia regenerację skóry i nadaje jej gładkość. Chroni również przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Dzięki zawartości EGF wygładza naskórek i spłyca drobne zmarszczki. Pobudza produkcję kolagenu. Działa nawilżająco i ujędrniająco oraz rozjaśnia blizny. Zawiera kwas hialuronowy, adenozynę, pantenol oraz kompleks pięciu witamin. Bogaty w różnorodne ekstrakty roślinne, między innymi z kakaowca, granatowca, lotosu białego i derenia japońskiego. Odmłódź swoją skórę dzięki zdolnościom ślimaków!

Pojemność: 30 ml
Cena: ok.75 pln

Źródło: asianstore.pl


Seria zawiera kilka produktów, których stosowanie systematyzuje producent. Jest ono nie do końca zgodne z azjatycką "kolejnością", która nakazuje nakładać preparaty o lżejszej konsystencji jako pierwsze, ale postanowiłam zaufać materiałom marki.

Źródło: mizon.co.kr


OPAKOWANIE

To będzie najbardziej pozytywna część tej recenzji... Produkty Mizon to lizanie luksusu przez szkło. Wyglądają wysokopółkowo i bardzo jakościowo. 

All in One Snail Repair Cream
Twardy, błyszczący kartonik, z zabezpieczeniami, skrywa ciężki i poręczny słoik z ciemnego szkła. Zakrętka dokręca się dobrze i szczelnie. Podoba mi się do tego stopnia, że nawet mogę wybaczyć fakt, że trzeba maczać w nim paluchy.



Snail Repair Intensive Ampoule
Podobnie jak w przypadku kremu, zgrabną flaszeczkę otrzymałam w kartoniku, z pipetką obok. Gumowa końcówka pipety czasami nie funkcjonowała jak należy, nie nabierając do pełna produktu. Gwint buteleczki uszczelniony jest gumką, która zbiera nadmiar produktu ze ścianek pipetki.


SKŁAD

All in One Snail Repair Cream
Snail Secretion Filtrate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Vegetable Oil, Dimethicone, Triethanolamine, Carbomer, Butylene Glycol, PEG/PPG-17/6 Coploymer, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sodium Polyacrylate, Caprylyl Glyocol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Adenosine, Sodium Hyaluronate, Portulaca Oleracea Extract, Betula Platyphylla Japonica Juice, Arnica Montana Flower Extract, Artemesia Absinthium Extract, Achillea Millefolium Extract, Gentiana Lutea Root Extract, Alcohol, Camellia Sinesis Leaf Extract, Centella Asiatica Extract, Copper Tripeptide-1, Human Ogliopeptide-1, Propylene Glycol, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Beta-glucan, Palmitoyl Pentapeptide-4, Disodium EDTA

Snail Repair Intensive Ampoule
Snail Secretion Filtrate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Glycerin, Alcohol, Panthenol, Glycereth-26, Punica Granatum Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Carbomer, Triethanolamine, Trehalose, Copper Tripeptide-1, Human Ogliopeptide-1, Palmitoyl Pentapeptide-4, Cornus Officinalis Fruit Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Caprylyl Glyocol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Sodium Polyacrylate, Adenosine, Coptis Japonica Extract, Disodium EDTA

ZAPACH, KONSYSTENCJA

All in One Snail Repair Cream
Krem nie pachnie niczym konkretnym, ma bardzo delikatny i do niczego nie podobny aromat. Mam do niego obojętny stosunek. 
Na zdjęciu reklamowym widzimy lejącą się emulsję, w rzeczywistości konsystencja jest lepka, ale bardziej zwarta. Biaława, lekka i żelowa emulsja, która błyskawicznie się wchłania nawet przy dużej ilości produktu.


Snail Repair Intensive Ampoule
Zapach z tej samej rodziny co powyżej, nieco bardziej intensywny, ale również nieinwazyjny. Konsystencja jest żelowa, w płynnej choć dość gęstej formie. Nie klei się i bardzo szybko wchłania, nawet jeśli nakładane jest zaraz po kremie.


DZIAŁANIE

All in One Snail Repair Cream
Chciałabym najpierw rozprawić się z obietnicami producenta... Mam na twarzy blizny stare i kilka świeżych (od małych pazurków i głupich zabaw, które wymyśla matka) - nie zauważyłam poprawy ich kondycji, ani rozjaśnienia, ani spłycenia. Redukcja zmarszczek to również jakaś bzdura, wręcz przeciwnie: produkt przesuszał mi skórę (rozprawiamy się z kolejną bajką) i uwidaczniał jeszcze więcej zmarszczek. Spodziewałam się od czegoś co w nazwie ma "cream" działania odżywczego i/lub nawilżającego, tymczasem produkt wchłaniał się i wysychał do "zera" - jakbym nic nie nakładała. Sam w pojedynkę generalnie nie ma prawa bytu. Nawet z następującym po nim serum czułam ściągnięcie skóry.

Snail Repair Intensive Ampoule
Następny kłamczuch co to niby regeneruje i odżywia - chyba pryszcze. Uelastycznia i nawilża, wygładza i spłyca zmarszczki - bulszit. Łatwo wchłaniające się mazidło - to wszystko. Poza psychologicznym aspektem stosowania serii pielęgnacyjnej i poczucia, że dba się o paszczę dwójnasób - bo z serum, nie widzę żadnych korzyści.

UWAGI

Spodziewałam się wysypu niedoskonałości po 2-3 tygodniach, bo ponoć tak działa ślimak - wyciąga wszystko na wierzch. Jednak u mnie wyciąganie stało się procesem trwałym (używam od 8 tygodni) i nie mogę sobie dać z tym rady. Zaobserwowałam bardzo powiększone pory, wypryski pojawiają mi się na skroniach i policzkach - chyba pierwszy raz z życiu, a ilość cyst ropnych z ostatnich 2 miesięcy jest większa niż w całym dotychczasowym życiu. Żeby chociaż nawilżał jak człowiek (albo jak ślimak), ale to coś nawet tego porządnie nie robi. Jestem rozżalona, bo nie dość, że nie zrobił mi dobrze, tak jak większości recenzentów w sieci, to zrobił źle i muszę to jakoś wyprostować...

NA DESER

Nie jestem "obrzydliwa", rożne rzeczy nakładam na twarz, ale dopiero pisząc tego posta sprawdziłam jak uzyskuje się śluz ślimaka. Stresując go. Mechanicznie. Kopie się go prądem lub lekko podgrzewa. Ten stres chyba mi się udzielił.

Nie wykluczam, że jest samotną wyspą na morzu zadowolonych klientów, ale Mizon i jego ślimak nie zostaną ze mną na dłużej.




2 komentarze:

Czyli ślimak pokazał rogi... Mnie nigdy nie przekonywały te śluzowe kosmetyki, jak widać, słusznie. No i po ostatniej informacji na pewno nie sięgnę już nigdy po to...
Fakt, przynajmniej opakowania ładne ;)

faktycznie sposób pozyskiwania jest wątpliwy... jestem zawiedziona bo przecież ślimak ma udowodnione właściwości lecznicze, a tu taki bubel...

Prześlij komentarz