piątek, 29 listopada 2013

Wzorki na paznokciach - krótko i na temat

Tak jak w tytule: krótko i na temat!

Bywam infantylna, jeśli chodzi o paznokcie - nawet bardzo.




Na koniec, żeby nie było za krótko :)

Siedzę sobie i mam urlop od życia, bardzo utalentowana dziewczyna maluje mi te piękne rzeczy na paznokciach. W szklaną taflę oddzielającą mnie od pasażu wpada z hukiem i impetem na oko 7-letnie tornado, ułamek sekundy po nim leci 5-letni tajfun ciągnąc za sobą kurtkę wraz z opakowaniem po bigmaku i innymi śmieciami. Wszystkie Panie sapią zgodnie na trzy-czte-ry: "ach gdzie Ci rodzice". Na końcu języka miałam, że być może poruszają się z prędkością mniejszą niż światło, kiedy pojawiła się Matka ze słowami: "prosiłam...", ale one też odbiły się od szklanej tafli, bo latorośl już 100 metrów dalej sprawdzała ładowność koszyków w jednostkach ludzkich. Poczułam się jak w domu i udałam ponownie na emigrację wewnętrzną i urlop od życia (urlop sponsorowała literka T, jak Teściowa).

7 komentarze:

Piórko! ♥ Też chcę takie!
Następny urlop może być sponsorowany przez literkę M!

Literka M niech lepiej urlop spędzi ze mną i z winem :P
Piórko jest jeszcze fajniejsze na żywo :)

Ależ mamy timing ;) Akurat dziś sama siedzę w domu porzucona ;)
Piórko koniecznie muszę zobaczyć :D

A gdzie Człowiek i Pies? Moje chłopaki śpią, więc póki młodszy się nie budzi to się onanizuję wolnością :D

Człowiek pojechał z rana do Krakowa, potem miał uczelnię i potem do Tarnowa na noc wybył... Pies jest, leży trupem u mych stóp ;)
No tak, ciesz się, póki możesz! ;)

a czyli Człowiek pojechał, a Pies został żebyś się nie nudziła ... logiczne :P

Prawda? :D Siedzimy i warczymy na okno ;P

Prześlij komentarz