czwartek, 19 grudnia 2013

Oddam w dobre testujące ręce #1 - Mizon All in One Snail Repair Cream i Mizon Snair Repair Intensive Ampoule

Moja nieśmiała miłość do kosmetyków azjatyckich czasami sprowadza mnie na manowce. Kierowana toną pozytywnych i optymistycznych recenzji ślimaków Mizona zakupiłam:


- All in One Snail Repair Cream,
- Snair Repair Intensive Ampoule.




Używałam ich z, niestety, nieszczęśliwym skutkiem. Pełna recenzja:

!RECENZJA KLIK!

W opakowaniach pozostało:

- ponad pół objętości kremu



- 1/4 opakowania ampułki


Oddam w dobre testujące ręce! Miło byłoby gdyby osoba, która zgłosi się w komentarzach była obserwatorem mojego bloga. Wydaje mi się, że cały internet nie może się mylić i to tylko dla mnie produkt jest nieodpowiedni. 

Czekam na chętne testujące ręce!



8 komentarze:

Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły, więc zgłaszam się :))
Jestem obserwatorem bloga :)

Bardzo się cieszę! Proszę o maila z adresem do wysyłki, nie obiecuję, że zdążę wysłać przed Świętami - bo jestem uwięziona z katarem, tzn. z dziedzicem z katarem, w domu :)

Kurde spóźniłam się;/ :D

Napisała Maxi 2 godziny po fakcie:D

Maxi, tak jak ja do Ciebie ostatnio na głosowanie :)

My to mamy zapłon co nie:D

cicho to na bank przez pogodę,

Fabryczna wysyłałaś coś bo nic nie dotarło!

Fabryczna, gratuluję :)

Prześlij komentarz