czwartek, 9 stycznia 2014

Odwrócony półksiężyc, odwrócony french ... RUFFIAN po prostu - stonowane kolory, niestonowana biżuteria

Powiedz mi, że nie jestem jedyną osobą, która do dziś żyła w nieświadomości. Serio. To co mam na paznokciach to RUFFIAN, w sensie inny kolor przy wale paznokciowym nazywany jest zdobieniem ruffian, albo odwróconym półksiężycem, albo odwróconym frenchem, albo z angielska reversed halfmoon/ french tip.



Po niemal 4 tygodniach z >> reniferami i norweskimi wzorami << zatęskniłam za czymś stonowanym. Mam popiel z szarą bielą. Okazało się, że będzie to godne tło dla moich ulubionych pierścioneczków na końce palców (funkcjonujących znów w blogosferze jako fingertip rings). Kiedy nakładałam je do "reniferów" nawet moje mocno plebejskie poczucie estetyki wyło z rozpaczy. Teraz mogę z czystym sumieniem upchnąć na palce wszystko, co znajdę i cieszyć się jakie mam fajne palce, jak trzymają fajkę i przeklinać, że do połowy czynności muszę je zdjąć :).




Dziedzic (jako główny fan moich kopniętych paznokci) stwierdził: zepsułaś jenifejki, mikołaj się objazi. Skoro o Dziedzicu mowa, ostatnio ktoś, kto zna moje słodkie dziecię zapytał: jak jesteś w stanie coś przy nim sfocić. Odpowiedź poniżej. Paznokcie. Łapy. Dinozaur.



8 komentarze:

Super połączenie, a jeszcze lepsze wykonanie :) Zazdroszczę! mam dwie lewe ręce do tego, ale żeby nie było, próbowałam :))) Efekt był mizerny:D
Jak patrzę na Twoje paznokcie, to jedno mi się nasuwa na myśl- MRAU :D

Hexx, dziękuję, choć gdyby nie żel to moje paznokcie to raczej ał niż mrau :)... przyznaję się bez bicia, sama bym tego tak nie zrobiła - miałam wsparcie :)

Boskie!! Uwielbiam takie klasyki:)

Mega mi się podoba :) Ja czasem robię coś ala ruffian i nawet wychodzi ;)

Dobra, ja nie wiedziałam, że to się ruffian nazywa. :D
Bardzo podoba mi się wykonanie, a tekst Dziedzica powalił mnie. :D

Fabryczna, dzięki za towarzystwo w niewiedzy. przyszło coś do Ciebie??

Maxi - dziękuję kochana!!!

M. a pokaż? :)

Nie, nic do mnie nie przyszło. :( (chodzi o paczkę?)
A wysyłałaś?

Tak, wyslalam inpostem i powinna juz być ; (

Prześlij komentarz