wtorek, 4 lutego 2014

LOVE 2 MIX ORGANIC szampon do włosów STYMULUJĄCY POROST WŁOSÓW - ktoś krzyczy, ktoś płacze, ktoś komuś zeżarł bułkę, a ja myję włosy. Och! Jak ja je myję!

Grubo rozważałam czy zacząć od słowotrysku czy recenzji. W razie gdybyś przybyła tu przeczytać suche fakty o szamponie stymulującym - zacznę od tego. Reszta bredni gdzieś z pogranicza stymulacji na końcu.

Jak ja lubię takie kosmetyki, przy których się zapomina. O zgubionych okularach. Grzywce upieprzonej tuszem. Pięcie rozciętej 3-centymetrową Hondą Accord. O mandacie ("o jaki Pan przystojny Panie policjancie"). O bułce. Wrzasku i ryku. Są take kosmetyki, z którymi obcuje się tak przyjemnie, że drugorzędne staje się czy działają czy nie. Ten, który chciałam Ci dziś pokazać działa bardzo przyzwoicie na włosy, a na mnie och!ach! jak działa: LOVE 2 MIX ORGANIC szampon do włosów STYMULUJĄCY POROST WŁOSÓW.


OBIETNICE PRODUCENTA (nieistotne w obliczu tego, co nastąpiło POTEM)

Odkryj sekret pięknych włosów. Szampon zapobiega wypadaniu włosów i stymuluje ich porost, ma działanie odżywcze i regenerujące. Ze względu na organiczne ekstrakty z pomarańczy szampon głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe, stymuluje wzrost włosów i odświeża skórę głowy. Organiczny ekstrakt z chili poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów. Szampon ma przyjemny zapach. Idealny dla wszystkich rodzajów włosów i skóry głowy.

Zalety produktu:

  • Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny
  • Zapobiega wypadaniu włosów, zapobiega powstawaniu łupieżu i stymuluje wzrost nowych włosów.
  • Głęboko oczyszcza skórę głowy, poprawia krążenie krwi.
Pojemność: 360 ml
Cena: 16 pln



OPAKOWANIE

Love 2 Mix gościło u mnie już kilkukrotnie: >>MASKA LAMINUJĄCA<<, >>SERIA DO WŁOSÓW SUCHYCH<<, a dziś opisywany produkt wpisuje się w stylistykę i wzornictwo linii. Przyjemna, półmatowa butelka, z zamknięciem press (które ze względu na rozmiar bywa za małe, żeby butla stała "na głowie"). Nie mam wygórowanych oczekiwań - produkty włosowe dość krótko urzędują na półce.

KONSYSTENCJA, ZAPACH

Wypływamy na morze doznań. TO NAJPIĘKNIEJSZY ZAPACH jakiego mogłabym sobie życzyć: pomarańcze, chili, coś korzennego, coś gorącego, coś rozgrzewającego, coś słodkiego, coś pobudzającego, coś sensualnego - jestem zachwycona. Zapach pozostaje na włosach dość długo, choć nie tak długo jak paskudny zapach z >>SERIA DO WŁOSÓW SUCHYCH<<. Złapałam się na tym, że myję włosy 2 razy bo ćpam pod prysznicem pomarańczę z chili.

Konsystencja jest typowa dla szamponu - wyjątkowo dobrze się pieni, daje gęstą, aksamitną pianę. Jest dużo bardziej wydajny niż próbowane przeze mnie inne szampony z serii.


SKŁAD

Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum frutescens Fruit ExtractCocamidopropyl Betaine (detergent), Lauryl Glucoside (emulgator), Sodium Cocoyl Glutamate (naturalna substancja myjąca), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk), Theobroma Cacao Seed Extract, PanaxGinseng Extract , Benzyl Alcohol (konserwant, potencjalny alergen), Sodium Chloride (substancja konsystencjotwórcza), Benzoic Acid (konserwant dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości)Sorbic Acid (konserwant dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości), Parfum, Citric Acid(regulator pH), Lycopene (czerwony barwnik naturalny), Caramel

Piękny prawda? Prawdziwie zielony!

DZIAŁANIE

Obiektywna ocena porostu włosów po zużyciu 1 opakowania jest trudna. Z pewnością jednak przy myciu wypada zauważalnie mniej włosów. Być może nie uhoduje nam dzikiego buszu, ale zachowawczo zadziała bardzo dobrze. Dość prozaiczne jak na szampon, ale ten produkt świetnie i dokładnie myje skórę głowy. Czuć odświeżenie, a włosy są lekko uniesione u nasady. Mam wrażenie, że bardzo dokładnie się "domyłam" mimo mycia jeden raz. Świetnie zmywa oleje i likwiduje zapachy np. oleju lnianego (który dołączył do mojej kolekcji >>TU<<). Zdecydowanie ULUBIENIEC.



A teraz druga część, ostrzegam, że płynę na fali STYMULACJI, a z racji tego, że Walentynki blisko efekt końcowy może być nieoczekiwany.

Jaka część ciała jest u mężczyzny najseksowniejsza? I dlaczego to mózg? 

Moja droga koleżanka (pozdrawiam) zapoznała ostatnio w markecie (a jakże! mekka rozrywki wielkomiejskiej) mężczyznę ze snów. I to nie tylko jej, a z sumy wszystkich babskich snów świata. Ba! Babskich to mało, myślę, że i część męskich heteroseksualnych i całość homoseksualnych snów to ten Pan. Jak samotna limba smagana lodowatym wiatrem wśród niedostępnych granitowych skał, stał on. W Zarze, dział męski. Koło niego stała długonoga, długowłosa itd. Moja koleżanka była ze swoją koleżanką i żadna z nich nie szuka męża (bo mają), przypadkowego seksu (mają zupełnie nieprzypadkowy i fajowy), ale musiały iść delikwenta obejrzeć. Tak więc sunęły w bezpiecznej odległości obserwując zjawisko zupełnie niepopularne. Pan był po 40, szpakowaty, ubrany jak z wybiegu, pachniał na kilometr, miał wszystko perfekcyjne. Kretyn zorientowałby się, że jest śledzony, więc Ideał odwrócił się i skierował się w kierunku mojej koleżanki. Ta, a słowotok ma kwiecisty, wymowny i barwny, wypluła z siebie coś w rodzaju "ja przepraszam, że się na Pana gapię, ale to w kategorii dzieła sztuki Pana oglądam, pewnie Żona ma za złe, ja przeproszę i Żonę, takich mężczyzn się nie spotyka, więc ja pooglądać chciałam...". Na co Ideał rzekł głosem kastrata, oglądając płytki swoich paznokci:
- "to moja kuzynka, menadżerka, bo ja modelem jestem"
Aha.
- "przyjechałem tu na sesję i nikogo nie znam"
Aha.
-"przywykłem do zachwytu, nie krępuje mnie"
Ahaa.
- "jestem miłośnikiem seksu tantrycznego. mogę długo i bez przerwy"
Aaahaa. 
W momencie kiedy zanosiło się, że jeszcze moment a koleś zacznie pokazywać swoje czakry koleżanka się zmyła. I co? Zjawisko bez mózgu przestaje być zjawiskowe. Jak to jest?

12 komentarze:

matko, jaka piękna historia! made my day :)

Domyślam się ,że historia modela nie szamponu :). Tak czy inaczej polecam się - do usług. Bardzo się cieszę!

ha ha ha ha ha, krótka piłka :D
ale mnie spotkała kiedyś jeszcze krótsza. podczas mojego pierwszego wyjazdu do UK pracowałam przez 2 miesiące jako pokojówka. jednego dnia zaczepia mnie klient hotelu:
-Hi!
-Hi.
-(pierwsze pytanie): How are you?
-OK, thanks.
-(drugie pytanie): Do you have a boyfriend?
hmm, nawet go nie interesowało, jak mi na imię... a brzydki był jak noc.

co do szamponu, czuję się bardzo zainteresowana, zachęcona i wszystko w jednym. podoba mi się Twój opis działania i zapachu :)

Zarówno maska (nie mam suchych kudełków, także byłaby chyba ok), jak i ten szampon są zdecydowanie dla mnie :)

Niestety, muszę powiedzieć, że historia przysłoniła recenzję. :D Właściwie to nie wiem co powiedzieć - jestem pod wrażeniem. :D

Nie pamiętam recenzji, w sumie guzik mnie ona obchodzi bo historia na koniec rozbawiła mnie do łez. Czasami chyba lepiej jak osoba z marzeń pozostaje w sferze marzeń ;-)

Simply_a_woman dobrze że zapytał czy masz chłopaka wielu nawet to nie przeszkadza :)... ciesze się że czujesz się zachecona...taki byl zamiar ;)

Cherry mogę śmiało polecić ;) nie jestem wlosomaniaczką ale mam zdrowego fioła na punkcie produktów do wlosow.

Fabryczna, kochana nie wiem czy to dobrze, ale mam nadzieję że umiliłam Ci wieczór... ;)

Lil Oddiette albo przynajmniej się nie odzywa ; D ! Chyba powinnam rozdzielić recenzje od radosnych historii :)

Super recenzja i historia :)
ja z tej serii miałam szampon laminujący i spisał się super :)

Szampon sobie wpisuję na listę, niedobra Ty! ;)
Historia dobra, już Ci mówiłam. Ale z drugiej strony przy seksie tantrycznym rozmawiać raczej nie trzeba, więc może dla kogoś by się nadał ;P

Frambuesa, nie wiem co mnie zaćmiło i kupując maskę laminującą ominęłam szampon - ale wkrótce to nadrobię :)

M. wiesz, problem jest w tym, że Ci, co dużo gadają lubią nie robić nic, albo przynajmniej mało :D

A u mnie szampon nadal leży na szafie i czeka na swoją kolej a przy nim od razu maska coby mu zmutno nie było.
A model jak to model inteligencją nie musi grzeszyć w końcu płacą mu tylko za wygląd :)

Robaczku, ale inteligencja byłby miłym dodatkiem, koniecznie napisz jak wrażenia ze stosowania kombo :)

Prześlij komentarz