wtorek, 4 lutego 2014

LOVE 2 MIX ORGANIC szampon i maska z serii REGENERUJĄCEJ dla SUCHYCH WŁOSÓW - mam złoty charakter, dlatego taki ciężki

Ja nie wiem co się ze mną dzieje w okresie około-weekendowym. Wy sypiecie notkami, jak śniegiem na Lubelszczyźnie, a ja się wieszam, jak Nokia z Symbianem. Do tego stopnia mi nie po drodze do komputera, że nawet nie czytam - nie mówiąc o pisaniu. Ale bez obaw: here I am, i ścieram dziś >>Myszki Miki<< w temacie firmy Love 2 Mix Organic.

Nie wiem dlaczego rosyjska pielęgnacja tak mnie doświadcza, jeden produkt kocham - drugiego bardzo nie. Skoro >>MASKA LAMINUJĄCA<< okazała się bardzo udanym mazidłem, możesz domyślać się, seria regenerująca dla suchych włosów mnie nie zachwyciła. Mój mąż rzekłby, że jeżeli znajdzie się coś, co mi dogodzi w stu procentach, pójdzie do Częstochowy na kolanach i nawróci się na wiarę krajową. Tak więc moje niezadowolenie kładziemy na karb mojego złotego charakteru (jak w tytule) i jedziemy z koksem.



OBIETNICE PRODUCENTA

Love 2 Mix Maska z Serii Regenerującej dla Suchych Włosów

Maska głęboko nawilża i wygładza włosy, przywraca i wzmacnia ich strukturę, zwiększa połysk. Ułatwia rozczesywanie zarówno suchych jak i mokrych włosów. Sprawia, że ​​włosy są bardziej elastyczne. Wchodzące w skład maski organiczne ekstrakty z borówki Acai, która jest bogata w witaminy, zapewnia wielką dbałość o włosy, odżywia i nawilża je. Proteiny pereł dostarczają włosom niezbędne dla nich minerały i aminokwasy, nadają włosom miękkości, perłowego połysku i podnoszą ich wytrzymałość. Włosy po użyciu maski są gładkie i lśniące, pięknie się błyszczą oraz stają się mocne i elastyczne.


Pojemność: 200 ml
Cena: 27,50 pln

Love 2 Mix Szampon z Serii Regenerującej dla Suchych Włosów

Delikatna konsystencja szamponu zapewnia prawdziwą przyjemność skórze głowy dzięki czemu delikatnie regeneruje suche i osłabione włosy. Unikalny skład szampon zawiera ekstrakty z protein pereł, które dostarczają potrzebnych mikroelementów i chronią włosy, nadając im elastyczność i sprężystość. Organiczne ekstrakty z jagód acai dostarczają włosom potrzebnych witamin, dzięki czemu włosy są nawilżone. Szampon dodatkowo łagodzi podrażnienia skóry głowy. Szampon jest idealny do codziennego użytku.


Pojemność: 360 ml
Cena: 16 pln

Zalety serii:

  • Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny
  • Nawilża i odżywia włosy, dzięki czemu są zdrowe i piękne.
  • Prawdziwie luksusowy skład: organiczne ekstrakty protein pereł i jagody acai.
  • Jagody Acai są pierwszym na świecie owocem o takiej zawartości witamin spośród wszystkich produktów naturalnych.
  • Pozostawia na włosach cudowny zapach.

SKŁAD

Love 2 Mix Maska z Serii Regenerującej dla Suchych Włosów

Aqua with infusions of Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract (organic acai berry extract), Pearl Extract (pearl extract), Organic Angelica Archangelica Extract (organic angelica extract), Magnesium Laureth Sulfate (detergent), Cocamidopropyl Betaine (detergent), Lauryl Glucoside (emulgator), Sodium Cocoyl Glutamate (naturalna substancja myjąca), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk), Pearl Protein, Benzyl Alcohol (konserwant, zapach jaśminu, potencjalny alergen), Sodium Chloride (substancja konsystencjotwórcza), Benzoic Acid (konserwant 
dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości), Sorbic Acid (konserwantdozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości), Parfum, Citric Acid(regulator pH), Beetroot red (czerwień buraczana),Chlorophyllin-cooper complex(barwnik)



Love 2 Mix Szampon z Serii Regenerującej dla Suchych Włosów

Aqua with infusions of Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract (organic acai berry extract), Pearl Extract (pearl extract), Organic Angelica Archangelica Extract (organic angelica extract), Cocamidopropyl Betaine (detergent), Lauryl Glucoside (emulgator), 
Sodium Cocoyl Glutamate (naturalna substancja myjąca), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk), Pearl ProteinBenzyl Alcohol (konserwant, zapach jaśminu, potencjalny alergen), Sodium Chloride (substancja konsystencjotwórcza), Benzoic Acid (konserwant dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości)Sorbic Acid (konserwant dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonej ilości), Parfum, Citric Acid(regulator pH), Beetroot red (czerwień buraczana),Chlorophyllin-cooper complex(barwnik)


OPAKOWANIE

Stylistyka i kolorystyka linii jest jednolita. Przyjemnie wyglądają na półce i różnią się nieco od rustykalnego klimatu, który gości na większości rosyjskich kosmetyków. Naklejki polskiego dystrybutora z kategorii, której nie lubię: ani nie schodzi do końca, ani się nie trzyma dobrze. 
Maska wtłoczona jest do wygodnej miękkiej tuby z wygodnym zamknięcie. Co ciekawe wnętrze tuby (co odkryłam po rozcięciu) ma bardzo śliską powierzchnię, dzięki czemu nie musimy grzebać po całym opakowaniu tylko wszystko zgrabnie spływa do zakrętki. Szampon ma przyjemne zamknięcie press, troszkę za małe, żeby stawiać butelkę na zakrętce, i wiecznie brudne. Nie wiem - być może miałam jakiś wadliwy egzemplarz - non stop zakrętka był obrzygana szamponem, który wylewał się mimo dokładnego zamknięcia.


KONSYSTENCJA, ZAPACH

Zapach nie do przejścia dla mnie. Coś pomiędzy morską kostką do toalet, a krzakiem bzu kwitnącym koło śmietnika w upalny letni dzień. Co gorsza, utrzymywał się długo - do następnego mycia (dlaczego te ładne się nie trzymają, co?).
Konsystencja produktów jest zupełnie typowa dla szamponu i maski, z lekko liliowym, perłowym zabarwieniem.




DZIAŁANIE

Może miałam za wysokie wymagania. Może PMS. Może przesilenie zimowe. Może ta seria jest do bani. A więc hulaj dupa, piekła nie ma - wyzuta z wstydu i emocji - śpieszę donieść, że LOVE 2 MIX ORGANIC szampon i maska z serii REGENERUJĄCEJ dla SUCHYCH WŁOSÓW nie robi nic. To znaczy szampon myje włosy (po oleju potrzeba dwóch myć), a maska ułatwia rozczesywanie. Na tym kończy się znakomite działanie. Najbardziej napalona byłam na blask, perłowy blask - bulszit. Nie odczułam większego nawilżenia ani elastyczności. Oddaję honor za bardzo ładny, naturalny skład i dobrą cenę. Jeżeli ktoś nie oczekuje fajerwerków i onanistycznych doznań po umyciu - będzie zadowolony. Cieszę się jednak, że moja zdobycz się biodegradowała i nawet przeprosin nie oczekuję, gdyż na recenzję czeka szampon Love 2 Mix pomarańczowo-chilli (bardzo miły) i moje bezwzględne odkrycie Planeta Organica peeling-maska do włosów z minerałami z Morza Martwego. Cud nad Wisłą, lub nad Wołgą raczej.

Dziękuję za uwagę i śpieszę czytać zaległości u Ciebie!



10 komentarze:

Oj chętnie bym wypróbowała na moich kudłach te cudeńka naturalne, zapach jakoś bym dała radę ogarnąć, ale ciekawi mnie, jak u mnie by się sprawdziły :) Czekam na recenzję szamponu :)

Cherry jeśli nie masz bardzo przesuszonych włosów to myślę, że zachowałby się dość przyzwoicie - dla mnie to trochę za mało. A szampon pomarańczowo-chilli to coś rewelacyjnego, on jest na porost włosów - ale nie efekt szaleńczego wzrostu sobie w nim najbardziej cenię, ale o tym wkrótce :)

Zapach bzu lubię, ale taki zasadzony koło śmietnika musi cuchnąć, bleee :D
Pytałas się o ślimaki - na razie mam mieszane uczucia. Właściwie krzywdy mi nie zrobiły, więc nie jest źle. Poczekam jeszcze trochę z ostateczną recenzją ;)

Strach Ci coś polecać :D
W naturalnej pielęgnacji prym u mnie wiedzie JMO (moim ulubionym szamponem jest ten z Miodem i Hibuskusem, odżywką natomiast Citrus&Neroli). Ostatnio miałam też okazję popróbować szamponu, odżywki i maski Joico z serii Moisture Recovery - każdy z tych kosmetyków wywarł na mnie mocne wrażenie i na pewno sprawię sobie pełnowymiarowy komplecik :)

Lipa... Wybacz, po dzisiejszym maratonie z Twoja Mamunią nie stać mnie na bardziej konstruktywny komentarz;)

Ciesze się że przynajmniej ślimak nie zrobił Ci nic złego. Czekam więc na recenzję.

Heh aż tak się przejechalam po love2mix?
Kierowana naszą ostatnią rozmową o JMO kupiłam sobie próbki - mam duże nadzieje :)
Joico znam bardzo dobrze całe lata używałam wyłącznie tego. Bardzo fajne produkty, a seria K-pak to zawsze mój ratunek awaryjny.

Haha Mamunia jest Mistrz!
Spoko już w kolejce lepsze okazy.

opis zapachu mnie rozwalił. wolę sobie takiej mieszanki nie wyobrażać :P

Uwierz to koszmar! A nie jestem wrażliwa zapachowo bo palę niestety :)... czekam na czas kiedy do posta będzie się dało załączyć zapach :)

Prześlij komentarz