wtorek, 18 lutego 2014

Okulary i makijaż? Jak to ożenić?

Ostatnio kilkukrotnie usłyszałam od pięknych Okularnic, że makijażu czy rzęs zza szkieł nie widać. Pomyślałam wówczas, że pokażę pewien edytorial, który robiłam w 2009 roku z fotografem B.Jasickim dla magazynu optycznego z Belgii aLook. Oczywiście nie należy traktować tego jako poważne propozycje, a jedynie wariacje na temat.






















Foto: B.Jasicki
Modelki: Sandra, Ewa, Monika
Projekty ubrań: K.Piwnik, K.Ziemirski, Ł.Stępień
Włosy: B.Palenik-Bernady, Ewa
Makijaż: autor bloga

10 komentarze:

Mega świetne, zwłaszcza to z piórami :)

Najbardziej podoba mi się makijaż pani z 2 zdjęcia, pewnie dlatego, że to chyba jedyny, który w minimalnym stopniu potrafiłabym odtworzyć ;)

Szczególnie podobają mi się okulary Pani z czerwonymi krechami na warzy :)

Oooo, jakie ładne! Mi się babka z czerwonymi oprawkami podoba najbardziej! Tak bym się mogła nosić!

Jak nie widać? jak widać! :))) Kto takie bajki opowiada, no kto? :DDD
Makijaż uskuteczniam na różne sposoby, a wszystko zaczyna się od rodzaju oprawek i Naszego podejścia :)

faktem jest, że okulary trochę zmieniają odbiór makijażu, ale wciąż go widać :)

Jak nie widać - jak jak - oburzenie na równi z Hexx ;)
mój widać i to za abrdzo czasami bo mi powiększają oczy brylki ;)
Na serio to lubię swoje okulary i podobają mi się okularnicy płci obu :)

Cherry Belle, dziękuję, też lubię pierzastą wersję - teraz miałabym inny pomysł na sfocenie tego - cóż minęło 5 lat i estetyka też się zmienia.

M. Ty jak zwykle klasyka :)

Robaczku, bardzo fajne i oryginalne - też mi się podobają

Egri, też bym nie pogardziła takimi czerwonymi pilotkami.

Hexx, Esie - dyskusja o tym co widać spod oprawek towarzyszyła dyskusji o rzęsach przedłużanych i o odżywkach. Padły słowa, że niewiele spod okularów widać :)

Simply, zdecydowanie się zgadzam!!!

Absolutnie nie mogę się zgodzić z tym, że makijażu zza okularów nie widać, jakieś głupoty totalne. Prędzej to przez okulary przeciwsłoneczne to owszem, ale przez zwykłe korekcyjne? To nawet wypada się pomalować, bo to jeszcze wyraźniej widać i inni ludzie zwracają większa uwagę na okulary i na twarz. Bardzo nieprawdziwe stwierdzenie.

Okularnica! AMEN! :) Zgadzam się z Tobą w zupełności!

Prześlij komentarz