wtorek, 11 marca 2014

Blogerki z Krakowa - prośba o radę! Naturalne kosmetyki rosyjskie dostępne stacjonarnie, co Wy na to?

Drogie towarzyszki Blogerki z Krakowa i okolic będzie odezwa do narodu!

Chciałabym sprawić, żeby naturalne kosmetyki rosyjskie zawitały w Krakowie "stacjonarnie". Sama mam dość płacenia równowartości kosmetyku w kwocie przesyłki, a jest nas tu trochę i myślę, że nie tylko ja mam takie odczucia. Chciałam więc prosić Was o pomoc w stworzeniu zarysu asortymentu dla takiego kanału dostępu do naturalnych kosmetyków. Sama testuję wiele produktów i wiem, które warto postawić na półce - ale ja jedna to za mała wiedza, doświadczenie i przerób, żeby skonstruować sensowną listę rzeczy, które są skuteczne i lubiane.

Co chciałabyś móc kupić w Krakowie "od ręki"? Masz ulubieńców? Chciałabyś czegoś spróbować? 

Będę bardzo wdzięczna za każdą radę i opinię, a z pośród pomocnych osób wylosuję jedną, która otrzyma fajną nagrodę! Może znasz kogoś, kto lubi syberyjskie cuda, a z przyczyn oczywistych nie trafi na tego posta? Zbierzmy wspólne doświadczenia, a może uda się zrobić coś fajnego!

A tak w ogóle to u Ciebie też jest tak pięknie? Idzie lato!!!! (wiem, wiem, wiosna najpierw, ale znając nasz klimat to z zimy zrobi się lato!). Dziedzic posiadł na pełną własność anginkę ropną - zgodnie z najnowszą diagnozą - czy ktoś ma ochotę walnąć za mnie łbem w ścianę?





11 komentarze:

biedne dziecię ;(

z rosyjskich kosmetyków pokochałam piankę do mycia organic therapy. cudo :)

Ja własnie zabieram się za pisanie maila do Ciebie w tej sprawie ;)
Udostępniłam Twój post na FB, może ktoś się jeszcze zainteresuje :)

Simply, mowa o tej z arcydzięglem (angelica)?

M. czekam - dziękuję,może ktoś jeszcze będzie miał jakąś potrzebę

Nie ma mnie teraz w Krakowie, a buu :(
co do kosmetyków rosyjskich, to całkiem spory wybór można dostać w drogeriach Jaśmin :)

Luthienn, wiem wiem Jaśminy są dwie (czy dwa? ;)) w Krakowie, nie każdemu po drodze, dość wolno reagują na nowości i u mnie planuję możliwość zamówienia sobie co dusza zapragnie z określonego asortymentu ... nie wiem czy to wystarczy,ale taki mam pomysł :D

Hmm gdybym jeszcze była z Krakowa to z chęcią bym sama co nieco podpowiedziała bo co jak co ale rosyjskie specyfika dość dobrze sobie u mnie radzą :)

tak, właśnie ją miałam na myśli :)

Robaczku ale dobra rada zawsze mile widziana :)

Simply też ja mam i bardzo lubię!

Ja tam jednak wszystko internetowo kupuję :) Chociaż, jeśli w Bydgoszczy byłyby stacjonarnie, bym się cieszyła :)

Ja z kosmetyków rosyjskich kupuję najczęściej produkty do włosów. Lubię te Babuszki Agafii oraz Apteka Agafii. Polecam serum na porost włosów z papryczką chili, wszystkie toniki do włosów oraz te sera do twarzy (poniżej 35, powyżej itp). Myślę, że dobrym pomysłem byłyby też glinki kosmetyczne . Jak jeszcze coś mi się przypomni to dopiszę :)

PS. Napisałam ostatnio do Ciebie maila, nie wiem czy widziałaś. Będę wdzięczna za odpowiedź jak będziesz miała chwilę wolnego czasu :)

Cherry, ja też głównie internetowo, ale gdybym miała stacjonarny łatwy dostęp w centrum to wolałabym od ręki :)

Marcepanko bardzo Ci dziękuję! Maila sprawdzałam i nic nie było lecę szukać do spamu i już odpisuję!

Prześlij komentarz